2011/10/31

Miért "Dermedt hippi lelkek"?

A kérdés jogos :)


Kb. 5 percig gondokoztam, hogy mi is legyen a blogom címe. Valami olyat kerestem, amiben nincs semmi "meleg". Nem fogok meztelen fiúkról képeket feltenni, nem lesz rózsaszín a háttér - bocsánat mindenkitől, akinek esetleg mezten srácok vannak a blogján, vagy rózsaszín a háttér :D , senkit sem akarok megbántani - az nem én lennék. Valami komolyabbat szerettem volna, de mégis lazát. Lehet kicsit túl lőttem a célon a "dermedt"-el. Számomra a ez a szó nem tartalmaz hidegséget, nem fagyott, dermedt :) A pillanat megállítását, időt az apró dolgok felfedezésére. Tipikusan az a helyzet, mikor kicsit megállsz, kifújod magad, egy lépést hátralépsz, és megnézed, hogy hol is vagy, mit is csinálsz, miért, hogyan tovább, mindek, meddig, hova?... A legjobb dermedt pillanatokat mindig hajnalban élem át, átvirrasztott éjszakák után. A virrasztás okát sokminden képezheti, ezt a szabad fantáziátokra bízom... 

A hippit azt hiszem nem kell magyarázni, elég nagy hippi vagyok, persze mai értelemben. Megkérdőjelezem a környezetem alapszabályait, a berögzött mintákat... Imádom a természetet, minden körülmények között előnyben részesítem a füves mezőt a padnál. Szeretem a lazaságot, szeretem a társaságot, a közös vidámságot, hosszas beszélgetéseket, nagy sétákat. Szeretek és szoktam is kiülni a barátaimmal egy-egy bor társoságában valahova nagy beszélgetésekre, közös feszültségoldásra.


A lelkek kettőnkre utal, a páromra és rám.

4 megjegyzés:

  1. Jó, ha egy blog nevének van egyfajta jelentéstartalma. Szerintem sokkal fantáziadúsabb, mintha csak az író neve lenne a blog egyetlen fémjele. Persze ízlések és pofonok, egy blogot nem csak a név határoz meg, sokkal inkább a tartalma.
    A meztelen fiús képekről pedig szerintem egyáltalán nem nagy kár lemondani. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)

    Ezt a hozzáállást a szakmámból hozom, nem szeretem az indokolatlan dolgokat egy munkán belül. Aki meztelen fiúkat akar, tudja hol találja!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Alejandro! Minden világos.

    Ezt is írod: "Megkérdőjelezem a környezetem alapszabályait...". Ha ez tárgyilagos és közérdekű, a hibákkal szemben kíméletlen, de (és épp ezért) jobbító szándékú attitűdöket jelent, akkor lassan levedled a hippi sérót: a szuper értékes felnőtt medvék vákuumritkaságú szférájába nősz. Üdvöz légy! :) Itt legalább azt is kellő alapossággal tanulmányozhatod, hogy milyen az üldözöttek, de legalábbis a fenntartásokkal (el)fogadottak sorsa. Biztosíthatlak, mozgalmas, és tele van gyönyörű, felemelő pillanatokkal. Ezeket olyan események mély megélése idézi elő, amelyek a legtöbb embernek még az ingerküszöbét sem érik el. :) Így már nem is olyan ijesztő, inkább izgalmasan dermesztő, ugye? ;) És igaz! De te már sejted, ha ugyan nem tapasztalati tényként tudod ezt. Ha így van, akkor azt is tudod, hogy néha iszonyúan nehéz ép eszűként reagálni az emberek többsége számára mérsékelt intenzitású, de néhányunk számára brutális erejű, lórúgás-szerű ingerekre. Nehéz, de lehetséges, és muszáj is. Párban élve, azt hiszem, ez is sokkal könnyebb. Ahogyan szinte minden, igaz? :)

    VálaszTörlés
  4. Persze, minden könnyebb, de ez nem is kérdés :)

    VálaszTörlés