2011/10/30

Bemutatkozás 2. - terveim a bloggal

Arra gondoltam, hogy leírom, hogyan fogom vezetni a blogot. Nem tervezem történeti összefoglalóval, amennyit eddig írtam, az éppen elég lesz rólam indulásnak. Kékkel kiemelem, ami rólam és a páromról szól. A feldobott témáim alkalomszerűek lesznek, de mindnek köze lesz a melegekhez.

Nem vagyok már tini, egy pályakezdő komolytalankodó komoly / vagy komolykodó komolytalan / fiatal szemszögéből írok. Megvan a magam élete, amit imádok, ehhez társult a melegségem, de nem változott meg semmi. Monogám vagyok, komolyan tervezek a kapcsolatomban. Nem érdekel mi lehetne, mert boldog vagyok a helyzetemben. Úgy érzem megtaláltam, akit kerestem, mindenem megvan, amit egy kapcsolatban kívánhatok. Szerencsésnek érezzük magunkat. Soha nem veszekedtünk Gergővel, vannak persze nézeteltérések, voltak komolyabb problémáink is, de a kapcsolat nem változott. Mindig, minden percben tiszteljük egymást, és ezt ki is fejezzük. Sosem próbáltunk meg hatni a másikra, sosem próbáltuk megváltoztatni a másikat. Még, mikor nagyon ki voltam akadva rá, akkor is nyugodt hangvételben tisztázni tudtuk a dolgokat.

Tudom ez most úgy hangozhat, mintha szürke balfaszok lennénk, akik nem is tudják, hogyan kell élni. Valójában elég kattantak vagyunk :) A kezdeti időkben este találkoztunk, éjjeleket töltöttünk együtt a budapesti utcákon. Ott sétáltunk, beszélgettünk, ettünk, ittunk, piáltunk, néha aludtunk. Nem volt együtt hova menni, de ez nem számít, mert együtt voltunk. Állandóan hülyülünk, röhögünk, hülyeségeket csinálunk, hülye helyeken ;D Annyira jó, hogy sosem kellett versenyeznem, hogy rám nézzenek, hogy értékeljenek. Ebbe a játékba sosem szálltam be. Nem vagyok divatos, most épp formában sem, de nem is érzem emiatt a nyomást. Furcsa vagyok, mert nem azonosulok a környezetemmel, ez leginkább talán külsőleg látszik. Nem veszem komolyan az öltözködés dolgot, a párom szerint egy hipster kaméleon vagyok. Ez van...

Alapvetően a konzervatív és a liberális valami fura ötvözete vagyok, nem politikai értelemben. Nem érdekel a politika, én a saját szintemen próbálok érvényesülni, nem szólok bele olyasmibe, amihez nem értek. Sok hagyományos érték van, ami fontos nekem. Hűség, tisztelet, egyenlőség, tolerancia, család, barátság, tisztaságra való törekvés, béke, alkalmazkodás... Viszont sok szempontból eltér a gondolkodásom az általánostól. Szeretek mintákat megkérdőjelezni. Alapvetően mindent szeretek megkérdőjelezni. Szeretem lebontani a kliséket, a falakat. Lételemem a változás, a változtatás, de az értékrendem nem változik...

Sokszor úgy érzem, hogy nem tartozom sehova és mégis mindenhova. Nem érzem magamat sem férfinak, sem nőnek. Sem tisztának, sem erkölcstelennek. Sem hívőnek, sem hitetlennek. Sem aszexuálisnak, sem szexinek. Sem szépnek, sem csúnyának. Sem gyávának, sem bátornak. Sem melegnek, sem heterónak. Sem gyengének, sem erősnek. Sem lassúnak, sem gyorsnak. Sem nem képző, sem nem iparművésznek. Stb... Mégis van, hogy ide, van hogy oda sorolnak, vagy én sorolom magamat néha ide, néha oda. Relatív. Próbálok mindent kívülről szemlélni, ami velem kapcsolatos és próbálom a dolgokat egyszerre több oldalról is vizsgálni. Ennek gyakran ez a következménye, hogy a véleményem, vagy a helyzetem nem fedi egyik oldalt sem...


- Alejandro from my iPad -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése