2012/11/08

Változások, csőd, folytatás

Tegnap borult egy csomó minden. Nem köztünk Gergővel. Apró hülyeségeket leszámítva jól megvagyunk. A pénzügyi stabilitásom borult.

Igazából soha nem is volt. Azóta nem, hogy önállóan irányítom az életemet. A két munkahely felemészt, pénzt egyenlőre alig látok. A saját vállalkozásomra nincs elég időm, nem haladnak simán a dolgok. Év végéig vannak munkáink, utána csak bizonytalanság. Közben fizetem az albérletet. Gergő nem talál munkát, nekem nem kön a pénz, az adósaim nem fizetnek, a banki ügyeim is megcsúsztak, a lakótárs kiköltözött és az ő részét is én fizetem. Ez így együtt sok...

Nem esek kétségbe, ezek eddig is benne voltak a pakliban. Vannak vészforgatókönyvek. Tegnap mindent átbeszéltünk a munkatársammal és Gergővel is. Megnyugodtam. Változások jönnek.


Előveszem a régi mondásomat: Engem a változás éltet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése