2012/11/06

Néma mai esténk

Nem sokkal azután, hogy hazajöttem néma veszekedés lett az estéből. Beszélgettünk, viccelődtünk. Gergő kérdezett a napomról. Viccelődve meséltem, kifigurázva a szitut, amiről beszéltem. Legfőképpen magamat kifigurázva, ahogy szoktam... A telefonján pötyögött közben, egy idő után úgy tűnt, hogy nem figyel. Nem reagált semmit a poénokra, nem válaszolt a kérdésekre. Pedig neki löktem a stand up comedy-t... Megkérdeztem, hogy figyel-e egyáltalán. Semmi válasz. Azt mondta utána, hogy most üzenetet olvas. Aztán nem érdekelt, főzem a konyhában. Közben rájött, hogy valami nem oké, kijött a konyhába és olyanokat kérdezett, amiről 5 perccel korábban beszéltünk... Még reagált is akkor.

Azóta nem szóltam hozzá. Mondott mindenfélét, de nem érdekel. Ma inkább nem beszélgetek, mert így semmi értelme. Azért nem beszélgetek, hogy hallassam a hangomat...


Egész nap szarul voltam, idegesítettek az emberek. Arra vártam, hogy végre hazaérjek és csak mi legyünk ketten. Mondtam neki, mikor hazaértem. Kezdett jó kedvem lenni, ahogy beszélgettünk. Sajnos kiderült, hogy nem beszélgettünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése