2013/02/18

Felrázni a blogot

Igen, ezt kéne.

Nem kezdek el panaszkodni, hogy milyen unalmas vagyok mostanában, még magamnak is... Pedig de. Sajnos elég egysíkú - kettő - az életem mostanában és a többi sík az, ami itt érdekes lehetne. Az energiáimat leköti a cégbe invesztált munka, a múlt héten napi 10-14 órákat dolgoztam. Gyakorlatilag aludni járok haza...

Régi tervem, hogy bevonom Gergőt is a blogírásba. Vannak félelmeim, de azt hiszem megéri bátornak lennem. Az tuti, hogy nem szeretnék egymásnak válaszolgatós, cukormázas, rózsaszírmos, illatgyertyás, érzelgős bejegyzéseket. Nem mintha amúgy ez lenne a jellemző rám, de Gergő néha el tud lágyítani... Nem tudom mitől félek még, de valami nyomaszt, amiért nem vetettem fel neki az ötletet. Talán félek, hogy elkanyarodik a csapástól, amin járok? Egyrészt ezt meg lehet beszélni / le lehet írni, másrészt meg a kapcsolat is úgy működik, ha elfogadod a másikat, akkor elfogadod az ő útitervét is. Pont az a bajom, hogy leült a blog, nemcsak a bejegyzések ritkulása miatt, de nem nagyon tudok újat mondani mostanában. Hagyjuk az okát, talán pont Gergő kell hozzá, hogy kiderüljön.

Mint rég, mikor fél napokat chateltünk egymással. Valahogy segítettük egymást merni gondolkozni, elmélyedni a körülöttünk zajló dolgok hátterében. Talán most ebben a formában is sikerül.

Az is lehet, hogy nemet mond, vagy nem működik a dolog. Lehet, hogy egy idő után kiköltözik és önálló szárnyakat növeszt. Ez mind benne van a pakliban egy párkapcsolatban is :) Nem éri meg élni, ha ilyen félelmek teszik ki az ember életét.

Talán attól is félek, hogy népszerűbb lesz nálam. Közvetlenebb, barátságosabb, ő nem osztja meg az embereket, őt mindenki szereti. Nem baj, szeressék, amíg ide húz a szíve, nem lehet baj.

Biztos, hogy lesznek véleménykülönbségek. Ezt most miért kellett leírnod?!? típusú veszekedések, de sztem vállalható. Izgalmas lesz. Nekem is lesz itt mit olvasni, esetleg lesz mire reflektálni, vagy ugyanazt leírni az én nézőpontomból.

Olyan keveset árul el magából, remélem így bátrabb lesz!

Szóval hamarosan kiderül, hogyan tovább, lesz -e társszerzője a dermedt lelkeknek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése